Strategie offline marketing is ontzettend belangrijk en wordt vandaag de dag eigenlijk onderschat. Waarom? Dat komt doordat de grotere broer van offline, namelijk online, in korte tijd steeds meer terrein heeft gewonnen en gaat winnen. Daarnaast spreekt het een grote groep mensen aan. En juist dat maakt het dat strategie offline marketingkansen biedt.
Strategie offline met unieke mailing
De pop up kubus van Locomail, vinden wij, het meest unieke product voor je strategie offline marketing. Bij het openen van de post springt de kubus eruit. Dit geweldige verrassingseffect zorgt voor een onuitwisbare eerste indruk. En een eerste indruk kan je maar 1 keer maken.
Bij Locomail heb jij keuze uit 20 verschillende soorten pop up kubussen. Zowel de exterieur als interieur is volledig te personaliseren in o.a. de huisstijl van je bedrijf. Om een leuk voorbeeld te noemen, de pennenhouder kalender pop up kubus. De ontvanger kan de pop up kubus op zijn of haar bureau zetten. De multifunctionele kubussen zorgen ervoor dat jij het optimale uit je strategie offline marketing kunt halen.
Strategie offline waar begin je?
Hierboven hebben wij uitgelegd dat jij kan kiezen uit verschillende pop up kubussen. Heb jij een keuze gemaakt? Dan begint het pas. Welke boodschap ga je versturen? Welk exterieur en interieur kies je? Dat zijn vraagstukken die jij jezelf gaat stellen tijdens je strategie offlineproces.
We merken dat deze vraagstukken toch lastig zijn. Daarom dat wij jou daar graag bij helpen. We beginnen bij welke boodschap jij wilt versturen. Wij sommen enkele voorbeelden op:
- De lancering van een nieuwe productlijn;
- Een korting van producten;
- Jaarcijfers van het bedrijf;
- Een persoonlijk bedankbericht voor relaties die al jaren zaken met jou doen.
Nu we hebben gebrainstormd over welke boodschap jij wilt versturen is het wenselijk om na te denken over het exterieur van je pop up kubus. Een gedegen strategie offline wordt succesvol met een doordacht plan. Enkele voorbeelden van een goed exterieur zijn als volgt:
- Kies exterieur dat in lijn staat met je bedrijf;
- Pas bijvoorbeeld een thema toe, zoals kerst, oud en nieuw of iets zomers.
Met deze 2 tips zorg jij ervoor dat je strategie offline marketing een succes wordt.
Locomail
We gaven al aan dat jij bij Locomail kan kiezen uit 20 verschillende pop up kubussen. Maar daar ligt de grens niet. Heb jij een uniek idee en twijfel jij of het werkt? Locomail wordt altijd enthousiast van unieke ideeën. Zij kunnen jouw ontzorgen van A tot Z en denken graag met jou mee.
Een gedegen strategie offline begint en staat niet bij 1 offline actie. Een succesvolle strategie strijkt over een bepaalde periode, waar vooraf doelen zijn gesteld. De pop up kubussen van Locomail zorgen ervoor dat jij die doelen kunt realiseren. Locomail zorgt met haar unieke pop up kubussen ervoor dat jij je doelen kunt halen.